Monday, April 5, 2010

temerloh

ari sabtu baru ni pergi temerloh...antar kawan... cikgu.
tinggal kat sana satu malam.
yela rumah tu kena dibersihan sebab kotor sangat.
bayangkan dahla 2 tingkat. sabar jela....
yg plg best.. ingatkan pergi bolehla baring.. yela dari ipoh ke sana jauh jugak..
last kena buat keje..he..he.. kesian juga kat kawan.
termenung je tengok rumah yang kotor dan kosong macam tu.
dahla sekolahnya jauh dari pekan. sabar jela ye...
nasib baik ajak kitaorang pergi. ada juga org yg nak tolong mengemas..
selamat jadi cikgula ye...
tp sebelum tu nak sangat ucapkan terima kasih kat seorang pkck tu..
dia sangat baik pandu kitaorg tunjukkan kitaorang jalan ke sekolah tu.
dahla jauh. adalah dekat 30 minit..terima kasih pkck...

p/s: itulah first time pergi temerloh... tapi sayang mknn kat sana mahal.

No comments:

Post a Comment